INFORMATYKA. KLASA 6A,6B,6C,6D

przez | 1 kwietnia 2020
INFORMATYKA. KLASA 6A,6B,6C,6D
1.04.2020
Czas na wykonanie do 7.04
Temat: Orzeł czy reszka. Wykorzystanie funkcji losujących w arkuszu kalkulacyjnym
Wejdź na stronę : https://www.losowe.pl/
 
• Rzuć kostką do gry (17 kostek)
 
• Rzuć monetą (czyli: orzeł czy reszka?) – 50 monet
 
• Wygeneruj losowe liczby.
 
Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:
Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) – 20
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min: 1 Max: 30
Unikalne (po zaznaczeniu tej opcji wylosowane liczby nie będą mogły się powtórzyć w losowaniu – podobnie jak kulki w totolotku) – zaznacz
Wygeneruj losowy ciąg znaków (np. jako hasło) długość ciągu 30
 
Inne:
• Losowy artykuł z polskiej wikipedii – jaki wylosowałeś?
 
• Lorem ipsum – „losowy” tekst. Co to znaczy?
 
Zadanie wyślij na e-mail: Klasa 6c iza081@gmail.com, klasa 6a, 6b, 6d Gosia1401@poczta.onet.pl lub zrób zdjęcie i wyślij do mnie w aplikacji Messenger.
Pozdrawiamy Izabella Szafranalias – Szafrańska, Małgorzata Łuczyk
Print Friendly, PDF & Email